![]() |
#3 | |
![]() |
![]()
Zaczynam historię od ogłoszenia:
Przeglądam FB a tutaj ogłoszenie o LC4 620 z kopcącym silnikiem za 6000zł jakieś 10 km ode mnie. Na fotach full oryginał, nie wyglądający na trupa no to szybki telefon, podpięcie przyczepki i jedziemy. Na miejscu najpierw oględziny zewnetrzne i jest mega pozytywnie. Okazuje się, że to wersja 620 SC z 1999 roku o wadze 121kg na sucho w wersji zdławionej do 20kW. Silnik na zapłonie Kokusan 4k3, czyli nie awaryjny SEM. Mały obieg oleju, alu subframe, gaźnik Dellorto. Myślę ładne oryginalne moto. Okleina z 1999 jak nowa. na liczniku 3000km a na liczniku motogodzin wartość odpowiadająca km tj. 70mth. Rama nie wytarta, karterty też, na kiwaczce brak luzów. No jest dobrze. Koła SM na piastach Talona z obręczami Excell do tego zacisk przód Spiegler 4 tłok + tarcza 320mm. Obie tarcze hamulcowe bez żadnego śladu zużycia... jakby wczoraj wyjechały ze sklepu. Opony jak nowe ale z 2014 roku co potwierdza, że to musiało mega mało jeździć od tego czasu. Wydech Sebring dedykowany Sebring też na plus. No wg. mojej znajmości LC4 jest na pewno poniżej 10tys. km przebiegu ![]() No to odpalamy... moto odpaliło od półobrotu. Pracuje ładnie, równo, nie hałasuje ALE kopci jak dwusów. Jeszcze tak kopcącego LC4, anie żadnego 4T nie widziałem. Tłumik cały w oleju. Szybkie podliczenie ew. kosztów i negocjujemy cenę na 5300zł. Moto wpada na przyczepkę: https://photos.app.goo.gl/QSnEF7WDEP1PCY1A9 W miedzy czasie jadę na wakacje, więc moto stoi. Wracam i robimy. No to czas na rozbieranie co to się odjechało przy tak małym przebiegu. Na gaźniku jakaś plomba a po moto widać, że mogło brać udział w jakiś zawodach SM. Do tego zamknięty filtr powietrza, czyli nie ma wiejskiego tunningu. https://photos.app.goo.gl/FJCoC7zkNrYi9SFj7 https://photos.app.goo.gl/JkgmGaSeWVGXiZCw8 Po śrubach widzę, że nasi tu byli na górze. No nie wróży to dobrze. Spuszczamy płyn a tam jakaś breja ruda wylatuje. No słabo... Płyn albo to co coś ma z kilkanaście lat... Ściągam pompę wody a tu tyle silikonu, że masakra... No na pewno nasi tu byli. https://photos.app.goo.gl/e9XxNSPvE7eKRwcM7 Zrzucamy wałek a tu sprawne autodeko w LC4. To jak znaleźć jednorożca w 24 letni moto ![]() https://photos.app.goo.gl/2cgZhd7XaQCyKfpr5 Zrzucamy głowicę i jest bdb. Zawory jak nowe. Patrzę na tłok i pieję z zachwytu. Seryjne ELKO bez nagaru na brzegach. Tylko na środku świeży nagar po spalaniu oleju. Tłok siedzi ciasno w cylindrze w każdej pozycji. Nie klepie jak to widziałem w LC4 z dużymi nalotami z zużytym tłokiem i nicasilem. Cylinder na nicasilu. Jeszcze hon widać. No ideolo. Nie jest zatarta na tłoku a cylinder jak nowy. Ale czemu pali olej? ![]() https://photos.app.goo.gl/yaHjJ6C6aN4qCTFX9 https://photos.app.goo.gl/tjQ7dWzudM5GXxm56 Ściagamy węże i pierwsza zła rzecz wychodzi: https://photos.app.goo.gl/x5aNXAHo5jPpELBn6 Jednak stay płyn zrobił swoje. Zjadło króciec na cylindrze. Trzeba to bedzie jakoś odbudować. Ściągam cylinder a tam pierścień olejowy się wysypał. Jest winny palenia oleju jak dwusów. https://photos.app.goo.gl/qv4j7jNzpg53xYzV9 Ciągnę za seryjną korbę a tam luz. Uuuuuu... no tego nie miało być. Nie stukała podczas pracy, zero nic żadnych odgłosów korby. Tutaj jestem mega zaskoczony. Oglądam jeszcze tłok a ten jak nowy. Od dołu zero śladów po oleju, który natryskuje się na denko. Faktycznie to moto musi mieć 3000km przebiegu. CDN. ------------- Cytat:
![]() ![]() Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 07.08.2023 o 11:42 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gdzie najlepiej/u kogo serwisowac AT w Warszawie | teddy-boy | Regularne czynności serwisowe | 26 | 25.02.2015 20:22 |
Zawieszenie Husqi TE610 - jak serwisować | mirkoslawski | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 16.11.2014 12:05 |