| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ło jezu, to forum to tragedia a moderatorzy to chyba same blondynki   
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Cenzura większa jak na Tweeterze.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Puk puk⌠a tu wątek nie zamknięty. Tylko obumarł. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Gdyby ktoś się wahał to polecam odcinek o TAT Liberia ;-). A wracając, to szacun dla kobiety, która umiała wokół tego co lubi robić, zgromadzić 1,7M podglądających i dorobić na tym grosz jeszcze. Kijem w mrowisko - jest też coś o niezniszczalności małej CRF-y, która dzielnie podąża za małym chińskim Bajajem (czy czym tam ten kolo pomyka). Ten odcinek wart obejrzenia. https://youtu.be/YD083VItdoQ Ostatnio edytowane przez ramires : 22.01.2024 o 15:41 Powód: Tuba w oknie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: prawie Kielce 
					
				
				
					Posty: 327
				 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli chodzi o sprzęgła to mega łatwo je zniszczyć jeżdżąc w terenie a zwłaszcza w błocie. Niepełne wysprzęglanie po prostu ora tarcze niemiłosiernie. I to nie do końca ważne czy jedziemy małą crf czy innym motocyklem. Bo pewnie jakość komponentów, i budowa samego sprzęgła ma też znaczenie.  
		
		
		
		
		
		
			Oglądałem pare odcinków z Liberii - daje rade kierowniczka i dwieściepięsiona    
		
				__________________ 
		
		
		
		
	The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rd07 zrobiłem 100k+, myślę że połowa w terenie. A przecież nie kupiłem nowej...  
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Spaliłem sprzęgło w błocie poligonu w Biedrusku jak miałem 20.000 na liczniku RD07 ale wątpię, że to zależy od przebiegu, po prostu od kierownika. U IB kierownik był mało doświadczony i spalił jej sprzęgło. Czasami błoto wejdzie także w miejsca gdzie linka i może nie odbijać do końca i po sprawie. Na pewno nie jest to kwestia słabego motocykla.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
| 
			
			 Fazi przez Zet 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Berlin 
					
				
				
					Posty: 7,581
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: ∞ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 48 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeżdżę w błocie zawodowo i spalenie sprzęgła w takim pojeździe oznacza wypad z roboty.  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Kiełczygłów 
					
				
				
					Posty: 2,072
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 00000 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 5 godz 30 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Otóż to. Nie przebieg, a operator, kierowca.  
		
		
		
		
		
		
		
	Jak jeździłem starym defenderem to mogłem pozwolić sobie CZASAMI na jazdę na półsprzęgle. Mocy nie za wiele, to i znosiło moje wybryki. Nigdy nawet nie poczułem spalenizny. Potem wsiadłem na nowszego, mocniejszego defa. Z przyzwyczajenia było półsprzęgło i zapachniało. Szybko się oduczyłem starych nawyków.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: prawie Kielce 
					
				
				
					Posty: 327
				 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Słodki zapach przypalonego błota i gryzący spalonego sprzęgła - po to się żyje! 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Buty motocyklowe RACE BOOTS ZW1 | A.Twin | Archiwum | 2 | 30.03.2011 08:19 | 
| No Fear Trophee Boots | AnubisXRV | Archiwum | 4 | 23.08.2008 07:46 |