![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ani tak, ani tak. Ona po prostu pompuje aż jej zabierzesz zasilanie.
Pompy solid state należą do najbardziej niezawodnych. Nie mają styków, elektroniki, membran ani uszczelek. Jest prosty tłoczek napędzany solenoidem oraz dwa jednokierunkowe zaworki. Z tego, co pamiętam jeden z nich jest w tloczku i się otwiera po przekroczeniu ciśnienia pracy. Tłoczek wtedy wciąż terkocze, ale nie podwyższa ciśnienia. |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwa XRV | Krzych_BBI | Uklad paliwowy i wydechowy | 21 | 24.08.2019 12:38 |
Pompa paliwa CRF | madafakinges | NAT - Warsztat | 0 | 15.04.2019 10:11 |
LC4 pompa paliwa | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 18.08.2016 16:56 |