| 
			
			 | 
		#701 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2019 
				Miasto: Leśna Dzicz 
					
				
				
					Posty: 745
				 
Motocykl: KTM R 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 11 godz 29 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wyjmij ten rozrusznik w końcu i przejrzyj  
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#702 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2018 
				Miasto: Górny Śląsk 
					
				
				
					Posty: 71
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 46 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Siema Zimny, 
		
		
		
		
		
		
		
	Przy okazji do sprawdzenia - czujnik kosy - czujnik sprzęgła Jak sprawdzić to raczej Tobie nie muszę pisać ![]() Potem rozrusznik do sprawdzenia, demontaż banalnie prosty. Pozdro Maciek Wysłane z mojego Armor 8 Pro przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#703 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki wszystkim za cenne porady i wskazówki. Jak pisałem, strasznie nie chciało mi się pruć motocykla, no ale nie byłbym sobą.... 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Po demontażu, plastików, baku, ZFE, Motronica...dotarłem do przekaźnika rozrusznika. Czego jak czego ale tego się nie spodziewałem: ![]() Siedział sobie wciśnięty tak do 1/3. Paluchem mogłem nim ruszać. Nie wiem co za dzban to tak zamontował bo nie wyobrażam sobie tak to zostawić przy montażu - ledwo siedzące w gnieździe i nie wciśnięte w zatrzaski. ![]() Przekaźnik przez to chyba się trochę pogrzał - patrząc po nóżkach. Poczyściłem, także w gnieździe, potraktowałem preparatem typu elektrosol, założyłem poprawnie i poskładałem motocykl. ![]() ![]() Poczyszczone: ![]() O tak to powinno siedzieć w gnieździe: ![]() Mam nadzieję że to było przyczyną. Za radami Waszymi sprawdzałem czujniki kosy, kablownię - nigdzie nie dopatrzyłem się patologii, nie wyjmowałem tylko rozrusznika. To co żałuję to dwie rzeczy: - nie rozebrałem przekaźnika żeby sprawdzić czy nie są wypalone styki, - nie sprawdziłem w podstawce przekaźnika (nie było to na wierzchu) kabelków i styków czy nie powypalały się w jakimś stopniu, Brzeszczot podpowiedział ale już wczesniej poskładałem motocykl. Aktualnie planuję pojeździć, potestować. Następnie, jak problem będzie nadal - to sprawdzę czy prąd dopływa do rozrusznika. Tak czy tak - zamówię przekaźnik (dziwne ale nigdzie na allegro takiego nie ma, w aso też nie wszędzie dostępny) i jeszcze raz rozpruję motocykl i go wymienię, sprawdzając też podstawkę. Liczę, że przyczyna była jak wyżej. Jeśli tak, to czynnik ludzki jest tu winny, jak to czasem, a raczej często bywa. Dzięki raz jeszcze za zainteresowanie tematem i cenne sugestie! Będę raportował. Pozdrawiam zimny Ps. Matjas ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#704 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#705 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kazmir, nie zwymiarowałem, ale zwymiaruję bo dobiorę się tam ponownie jak z ASO przyjdzie nowy przekaźnik. Na razie pojeżdżę na obecnym aby mieć pewność czy problemy ustąpiły ale i tak dla swojego spokoju wymienię go na nowy który już zamówiłem.  
		
		
		
		
		
		
		
	Na moje oko, jest to normalny micro przekaźnik - z wbudowaną diodą zabezpieczającą na 4 pin. Dokładnie taki jakie stosowałem w swoich ostatnich rozdzielaczach. Mało tego, zostały mi jakieś w szufladzie. Jako że to element raczej bezawaryjny chce włożyć oryginalny z zatrzaskami i mam nadzieję - zapomnieć o temacie  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#706 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Łapię się na tym, że jadąc wgapiam się co chwilę w piękno tych analogów. I jeszcze ta motopompa tłukąca między nogami 
		
		
		
			 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#707 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fajne toto muszel  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Buma dziś dojechała 75km do roboty, odstawiona na godzinę (czyli warunki kiedy pojawiał sie problem) odpaliła 3 razy pod rząd od strzała. Myślę że to dobry prognostyk ale wrócę sobie do domu przez Dęblin czy cos w tym stylu   i też na godzinkę odstawię.------------- Przy okazji, bo lubię drobne usprawnienia: https://motorcycleinfo.co.uk/r1200gs...mod-indexfcd2/ Podobno patent "dodaje" nieco pojemności zbiornika w modelach do 2007. Bardzo sprytny i zmniejszający przesadną poduszkę powietrzną w baku. W 2008 był inny wlew i odpowietrzenia ale także jest dość głęboka flansza. Może się tam niebawem dobiorę - bo powiedzmy dodatkowe 30-40km zasięgu ukontentowałoby mnie   NIE, nie potrzebuję i nie będę zmieniał na ADV  
		Ostatnio edytowane przez zimny : 05.05.2023 o 14:57  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#708 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2019 
				Miasto: Leśna Dzicz 
					
				
				
					Posty: 745
				 
Motocykl: KTM R 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 11 godz 29 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#709 | |
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   To świetne maszyny rzecz jasna, ino nie do moich potrzeb i gabarytów. Obaj wiemy swoje, przy tym zostańmy...  
		Ostatnio edytowane przez zimny : 05.05.2023 o 19:37  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#710 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja na ten przykład wymieniłem swojego czasu GS na GSA właśnie ze względu na gabaryty 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |