![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
A się pomyliłem. Te fotki z amora to było rd03 czyli około 30 lat a nie 20 jak napisałem.
To była jedna z przyczyn dlaczego przestałem serwisować amortyzatory dla ludzi. W starych sprzętach to nie jest takie proste, na rozbieranie, mycie i odrdzewianie idzie za dużo chemii i czasu. Żeby to się jakoś oplacało to z tysiaka minimum trzeba by było kasować za taki serwis. A to zaczyna być dziwne jak serwis prostego, starego grzyba zaczyna kosztować niczym serwis najnowszego wyczynowego amortyzatora z 10 regulacjami ![]() Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cóż to takiego i jak sprawdzić czy sprawne. | baloo | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 01.02.2010 22:43 |