Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.03.2023, 14:50   #15
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

A się pomyliłem. Te fotki z amora to było rd03 czyli około 30 lat a nie 20 jak napisałem.

To była jedna z przyczyn dlaczego przestałem serwisować amortyzatory dla ludzi. W starych sprzętach to nie jest takie proste, na rozbieranie, mycie i odrdzewianie idzie za dużo chemii i czasu.

Żeby to się jakoś oplacało to z tysiaka minimum trzeba by było kasować za taki serwis. A to zaczyna być dziwne jak serwis prostego, starego grzyba zaczyna kosztować niczym serwis najnowszego wyczynowego amortyzatora z 10 regulacjami


Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cóż to takiego i jak sprawdzić czy sprawne. baloo Układ elektryczny i zapłonowy 1 01.02.2010 22:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.