![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Dokładny manometr to ja bym celował w jakiś pistolet z elektronicznym wyświetlaczem. Ufałbym temu 10x bardziej niż tym wszystkim badziewnym mechanicznym manometrom.
Albo kupujesz badziewny pistolet i do niego ekstra manometr z nabitą klasą dokladności. Najlepiej z jakimś małym zakesem do 4-6-8bar maks. Nie ma sensu kupować dokładnego 0-16bar jak działek na stali jest nawalone i nic nie widać dokładnie ile tam jest. Co do kompresora to do okazjonalnego przedmuchania i pompowania kół to bym zabrał jakiś bezolejowy z butlą na 6l. Odpada wtedy problem pompowania mgiełki olejowej w opony. Chyba że chcesz więcej dmuchać to lepszy ten zbiornik na 24l. Mój olejowy na 24l pompuje od 0 do 8 bar 3minuty. Więc jak masz więcej szpeju do przedmuchania to może chwilę to potrwać. O dmuchaniu bez przerwy można zapomnieć, za mała wydajność. Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |