Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.03.2023, 21:35   #5
Brzeszczot
 
Brzeszczot's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 641
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
Brzeszczot jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 2 godz 32 min 42 s
Domyślnie

Po pierwsze nie dawaj sobie wkładać żadnych pistoletów w otwór Afryki przypadkowym gostkom na stacji - a tak na poważnie to pompa ma własne sitko , poza zranioną dumą nie będzie rzutować na pracę silnika

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka
Brzeszczot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Piasek pod korkiem wlewu paliwa M5Q Uklad paliwowy i wydechowy 3 15.03.2022 14:04
Siatki osłaniające chłodnice ramires Układ chlodzenia 11 18.08.2008 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.