Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.10.2009, 20:58   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,933
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 20 godz 38 min 21 s
Domyślnie

W pewnym sensie sam sobie odpowiedziałeś, na fabrycznych swiatłach masz wszystko w normie.
Po uruchomieniu dodatkowych halogenów napięcie spada poniżej wymaganego.....ciekawi mnie na czym chcesz oszczędzić prądu....na wymianie na żarówki mniejszej mocy( pogorszenie widzialności).
A zadałeś sobie trudu i policzyłeś ile prądu zabierasz tymi dodatkowymi halogenami a ile może dać pradnica? biorąc też pod uwagę potrzebna rezerwę oraz pare amper na akumulator.
Wybacz ale golwinga z tego nie zrobisz.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.