Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.02.2023, 06:06   #33
Tygrys 74
 
Tygrys 74's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 545
Motocykl: XR 600
Tygrys 74 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 55 min 9 s
Domyślnie

No kolego Rolek (sama się związałam i sama rozwiązałam) odpowiedziałeś o dwóch awariach spinki i ich przyczynach -ktore nie powinny się zdarzyć gdyby. Ja łańcuch podczas konserwacji (przy zmianie oliwy) mierzę i gdy ma 1,/' wyciągnięcia wyrzucam(daje gościowi co przerabia to na jakieś gadżety) np 520 110 ogniw ma 174 cm więc gdy jest 1.7 cm dłuższy - szmelc. Tylko nie doczytałem który może się wyciągnąć 1 a który 3 ,/' szelesciuch czy oring ale wolę w tym temacie być nadgorliwym .
__________________
Na YouTube przygody HONoDY
https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q
Tygrys 74 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Luz łańcucha Bartek74 Regularne czynności serwisowe 28 06.04.2025 09:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.