Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.02.2023, 10:52   #10
greenman
 
greenman's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 475
Motocykl: KTM 640, NAT
greenman jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 51 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
To by znaczyło że mu pali niewiele ponad 4 litry i to do suchego. Może te 1100 palą mniej ale w 1000 to mi średnio wychodziło kole 5,5 litra a 4 to mi się udało uzyskać raz przy emeryckiej jeździe na przedgórzu Uralu gdzie max to było 90 i muskanie gazu.
Da się spokojnie zejść poniżej 5, szczególnie jak się jedzie za takim jednym na cebuli
greenman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcesoryjny amortyzator do DL650 krzysiek_m Inne - dyskusja ogólna 3 14.02.2016 10:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.