![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 153
Przebieg: Rosnący
![]() Online: 3 dni 3 godz 46 min 22 s
|
![]()
Trudniejszym tematem jest wymiana uszczelnienia pomiędzy rurą, a stopą. Niestety fabryczny uszczelniacz to aluminiowa tulejka z dwoma oringami. Jeden z tych oringów jest centralnie w czole tej tulei, przez co całość ma mały prześwit. Na kardridz z 20mm tłoczkiem styknie, ale dla 28 już jest ciasno...
Dlatego trzeba było zainwestować w nową tuleję, w której ten oring nie jest centralnie w czole, ale skrajnie po zewnętrznej. Dzięki temu uzyskujemy większy prześwit ![]() Uszczelnienie z rurą pozostaje jak było... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |