Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.10.2009, 11:05   #5
danek-dr
 
danek-dr's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Gorzów n.Wartą
Posty: 174
Motocykl: nie mam AT jeszcze
danek-dr jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 13 godz 7 min 46 s
Domyślnie

Ciężko to powstrzymać. Szczególnie jak lubisz off. Regularne psikanie wd tylko nieco pomaga, bardziej rzadsze mycie. No i przy zmianie opony warto wyczyścić/posmarować felgę i nyple. Ale nie to jest jescze problemem. Gorzej jak przyrdzewieją gwinty szrych i nypli i nie idzie tego kręcić (odkręcić,centrować). Gdy koło się zwichruje trzeba to ciąć i zaplatać od nowa. Mnie to czeka, ale dopóki koła proste, szprychy napięte-jeżdżę.
Cóż,to taka sama część jak inne, zużywa się z czasem.
__________________
EXC 450

"Jestem synem wolnego i walecznego narodu i nie mam zwyczaju drżeć przed kimkolwiek"
A.F.Ossendowski
danek-dr jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
"Naprawa" wałka zdawczego - metoda alternatywna 4 :) iwan Silnik, sprzęgło, skrzynia 37 18.05.2010 19:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.