Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.10.2022, 10:43   #27
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał delirium Zobacz post
co za pytanie kto niby podróżuje więcej autostradowo? adventure/dual sport rider? nie zauważyłem, osobiście unikam autrostrad jak plag. Jak podróżujesz autostradowo to po jaką cholere kupować Afryke Twin czy Tenere kup Honde Crosstourer albo NT1100. Jak masz wiecej kasy to BMW K1600GT i masz właściwy komfort na autostradzie, a nie bujać sie na 21 calowych, czesto dętkowych przednich kołach... Moto ADV ma być bezpieczne do jazdy w terenie
a wszystko powyzej 200 kg to proszenie sie o dużę kłopoty w terenie nawet jak sie ma umiejętności.
dzięki za nieco rad..
ja mam tutaj nieco odmienne podejście.. bo dla mnie motocykle ADV to motocykle wielozadaniowe, jak chce nimi lecieć sobie na Bałkany, albo do Włoch to nie będę leciał bokami bo sama trasa zajmie mi więcej niż spędzę.na miejscu. wiele razy też robiłem weekendowe wyjazdy gdzie całe 2 dni ciosaliśmy offem po 10 godzin a powrót w niedziele.. na strzała autostradą do domu.. Tak widzę zastosowanie takich typu motocykli. Zarówno Tych średniaków jak i tych większych..



Cytat:
Napisał Detrytus Zobacz post
Acha jeszcze jedno, spostrzeżenie z filmu że wieje spod lag, jak dla mnie jest trochę wyssane z palca, przecież musi iść trochę powietrza na człowieka, bo latem już zupełnie się nie schłodzi, uważam że szyba w AS jest naprawdę niezła, sam jeżdżę w Airohu z daszkiem i faktycznie powyżej 140 km łeb chce urwać no ale to nie ścigacz więc o czym mowa.

Nie .. niestety to nie jest wyssane z palca, wielu producentów dobrze o tym wie i stosuje deflektory dolne na lagach lub tak konstruuje górę motocykla aby nie wiało.. jeżeli nie dowierzasz przy ok 140 połóż sobie rękę i pozasłaniaj nieco miejsce gdzie wydobywa się.powietrze z okolicy lag.. i sam się.przekonasz że będzie o wiele lepiej.. Polecam..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..

Ostatnio edytowane przez Artek : 03.10.2022 o 12:20 Powód: łączenie postów
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaka jest różnica w stelażach między Africa Twin 21 a Adventure Sport 21 Majster315 Gadżety / wyposażenie 1 27.05.2022 07:27
CRF Adventure Sport 2019 - owiewka bok terrano@poczta.onet.pl Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 3 02.04.2021 10:55
Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 Radek Krakow Wszystko dla Afryki 11 15.11.2018 15:58
Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). zagon Archiwum 98 15.12.2012 12:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.