|
|
|
|
#1 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Jak czytam i czytam - to oczywiście nieco inny sprzęt ale ta ewolucja NAT od 2016 do tej najnowszej przypomina kolejne poprawki w GSach poczynając od 2004 roku do 2012 w olejakach, podobnie z LC od 2013r. W każdym zmiany niewielkie, niby kosmetyczne a jednak poprawiające całość.
Z tym że GS to (moim zdaniem) bardziej szosowy motocykl od AT. Jedno jest pewne - NAT dała oddech starym czarnuchom którzy chcieliby dalej jeździć Afryką ale może już nie tak archaiczną/wiekową jak XRV, oraz zgarnęła iluś nowych użytkowników dając bardzo porządną alternatywę od tigerów, gejesów czy ktmów. Aha, no i NAT jest po prostu....ładna
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Michał
![]() |
Właśnie..Exik..podpis do aktualizacji w końcu?
![]() pozdro |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
heheh.. no trzeba będzie coś z tym zrobić.. ![]() Cytat:
no ale jakoś tak wyszło że mi przeszło. i wcale nie wiem czy chciałbym wrócić.. ![]() no może do najnowszej 890 ADV R
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
Ostatnio edytowane przez wierny : 01.10.2022 o 21:18 Powód: Połączenie postów |
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 | Radek Krakow | Wszystko dla Afryki | 11 | 15.11.2018 16:58 |
| Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). | zagon | Archiwum | 98 | 15.12.2012 13:39 |