| 
			
			 | 
		#21 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2019 
				Miasto: Beskidy 
					
				
				
					Posty: 228
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1100 ratuje się tym że na najniższym poziomi trakcji można naprawdę wile nawet w offie, za to trakcja w 1000 to tragedia i zawsze musi być wylączona.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2017 
				Miasto: Kostrzyn nad Odrą 
					
				
				
					Posty: 312
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No ja się z Ex em zgadzam, z Madą nie 
		
		
		
		
		
		
			  . Co do silnika że jak KTM to kiedy tylną zębatkę zmienimy na2 lub 3 zęby więcej, to wtedy tak jest.Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Tylko OFF!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: May 2017 
				Miasto: MIELEC 
					
				
				
					Posty: 6
				 
Motocykl: CRF 
				
				
				 
Online: 1 dzień 1 godz 35 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I ja podzielę się moimi odczuciami. Pierwsza CRF1000 z 2016 roku - po przesiadce z BMW 800 GS byłem zachwycony. Zrobiony przebieg +50 tys. (problemy: rdzewiała, awarie z uszczelniaczami słabo zestrojony przedni zawias wymiana sprężyn na Hyperpro, tył też słaby - kręcenie bez końca). Druga CRF1000 z 2018 roku (kupiona w 2019 r.). W przednim zawiasie choroby wieku dziecięcego poprawiono (Mada dużo pisał o zawieszeniu Afry więc zainteresowani zorientowani), wymieniłem sprężyny na liniowe KTech przód i tył (znaczna poprawa w prowadzeniu - ale twardo się zrobiło). Przebieg +50 tys. Trzecia Afra CRF1100 ADV 2022 rok. obecny przebieg 18 tys. i jestem zachwycony. Dla mnie na szosie prowadzi się lepiej, a i w terenie mam też przyzwoite odczucia. Zostałem na seryjnych zawiasach i w mojej ocenie zestrojone są dużo lepiej jak w poprzedniczkach. Mocy więcej jakoś specjalnie nie czuję, natomiast sprzęgło dla mnie jest mniej wyczuwalne niż w CRF1000 bo kilka razy mi zgasł przy manewrówkach w terenie (dodam, że wszystkie 3 w manualu). Na pierwszych dwóch łącznie prawie 110 tys. km w tym 25-30 tys. po bezdrożach w różnych zakątkach świata, bez większych awarii. Trzecia z 18 tys. może 1 tys. km po bezdrożach więc jeszcze się dobrze nie poznaliśmy ale już wiem, że jedzie tam gdzie ja chcę i robi to dobrze (właśnie kilka dni temu wróciłem z Armenii i Gruzji odwiedzając Omalo i parę innych znanych dróg z tamtego regionu Świata. +dla  CRF1000 to niewątpliwie prostota i łatwość obsługi trakcji i ABS, - dla CRF1100 to totalnie nie intuicyjna obsługa funkcji wymienionych powyżej (żeby nie powiedzieć głupia). Z 1100 ADV zostaję na parę lat.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
tyle że trakcji w 1100 już nie musisz jakoś specjalnie wyłączać... w piachu tak i może na jakiś dużych podjazdach ale na codzień latasz na 1 i jest G  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 35 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam, łajza na Crf110  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wheelie control to tez rodzaj kontroli trakcji więc tez napewno musi być na minimum.. ale nie robiłem jeszcze 1100 jakiś dużych trudnych podjazdów..   
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kateemiarz który zachwala Honde ? Tomek starzejesz się  
		
		
		
		
		
		
			  . Pozdrawiam Cię serdecznie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak czytam i czytam - to oczywiście nieco inny sprzęt ale ta ewolucja NAT od 2016 do tej najnowszej przypomina kolejne poprawki w GSach poczynając od 2004 roku do 2012 w olejakach, podobnie z LC od 2013r. W każdym zmiany niewielkie, niby kosmetyczne a jednak poprawiające całość. 
		
		
		
		
		
		
		
	Z tym że GS to (moim zdaniem) bardziej szosowy motocykl od AT. Jedno jest pewne - NAT dała oddech starym czarnuchom którzy chcieliby dalej jeździć Afryką ale może już nie tak archaiczną/wiekową jak XRV, oraz zgarnęła iluś nowych użytkowników dając bardzo porządną alternatywę od tigerów, gejesów czy ktmów. Aha, no i NAT jest po prostu....ładna  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Właśnie..Exik..podpis do aktualizacji w końcu? 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() pozdro  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 | Radek Krakow | Wszystko dla Afryki | 11 | 15.11.2018 16:58 | 
| Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). | zagon | Archiwum | 98 | 15.12.2012 13:39 |