Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.09.2022, 07:38   #12
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,218
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 10 godz 43 min 19 s
Domyślnie

To co pisze Kazmir ma dla mnie sens, choćby napięcie każdego aku się zmienia w cyklu zużycia baterii. Wyrównywanie tego "na siłę" wydaje mi się kompletnie bez sensu ().

Tak samo nie rozumiem (i nigdy nie rozumiałem) podłączania akumulatora na zimę do ładowania. Kiedyś jakiś "nasz" elektryk pisał o tym - nie bój się dać akumulatorowi trochę rozładować, to dla niego dobre (oczywiście potem trzeba doładować).
Ładujemy przed zimą jak ktoś bardzo chce lub ma słaby. I wiosną powinno być ok, jeśli nie jest - doładowujemy na wiosnę. Jeśli nie da się/padł - i tak nic by mu nie pomogło.

Ale ja się nie znam i nie lubię prądu, a prąd nie lubi mnie
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podtrzymanie pamięci - TRIPMASTER robertG7 Układ elektryczny i zapłonowy 17 21.05.2020 22:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.