Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.07.2022, 12:22   #6
dawid8210
 
dawid8210's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,951
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
dawid8210 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 5 dni 15 godz 23 min 2 s
Domyślnie

Ten test z plakiem może być mylący, bo w końcu wlot do airboksa jest z dołu puchy nag gaznikami
dawid8210 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
niskie obroty maxymalne Mallory Uklad paliwowy i wydechowy 12 15.10.2016 19:01
Niskie obroty na ssaniu jez Uklad paliwowy i wydechowy 8 12.10.2015 19:07
Wkręcane krućce do synchronizacji Vooytas Regularne czynności serwisowe 41 04.05.2014 14:26
Niskie obroty za wysokie. RD03 sloneczny Uklad paliwowy i wydechowy 16 06.07.2011 22:18
wysokie obroty po dluzszym postoju kkk Uklad paliwowy i wydechowy 6 09.06.2009 07:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.