Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.06.2022, 13:27   #6
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 54 min 9 s
Domyślnie

Ja wiem Marcinie, że nic nie wybuchnie. To nie bmw czy ktm

Każdy ma jakieś przekonania. Ja wymieniając w trampkach półsyntetyk co około 8 tys po prostu lepiej się z tym czułem. A i tak jak pisałem od 6 tys ewidentnie połówka się już lekko przepracowywała i więcej jej ubywało niż na początku. Inna sprawa że od paru lat to nawet 5 tys w sezonie nie robię.

Serwisowka o ile wiem mówi 12 tys, pewnie i po 20 nic nie wybuchnie. Jednak przy 4 zmianach co 20 silnik mobly zgłaszać jakieś "ale"

Więc podsumowując, można co 12, można częściej, można rzadziej
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki jest najlepszy olej do AT 1000 Hankiss007 Regularne czynności serwisowe 7 03.05.2022 23:32
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? JarekAT Hamulce, kola, opony 1 04.09.2013 10:49
witam, jaki filtr oleju PD03 89r. 650 yarecky2000 Regularne czynności serwisowe 10 06.02.2010 19:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.