![]() |
#6 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Ja wiem Marcinie, że nic nie wybuchnie. To nie bmw czy ktm
![]() Każdy ma jakieś przekonania. Ja wymieniając w trampkach półsyntetyk co około 8 tys po prostu lepiej się z tym czułem. A i tak jak pisałem od 6 tys ewidentnie połówka się już lekko przepracowywała i więcej jej ubywało niż na początku. Inna sprawa że od paru lat to nawet 5 tys w sezonie nie robię. Serwisowka o ile wiem mówi 12 tys, pewnie i po 20 nic nie wybuchnie. Jednak przy 4 zmianach co 20 silnik mobly zgłaszać jakieś "ale" Więc podsumowując, można co 12, można częściej, można rzadziej ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki jest najlepszy olej do AT 1000 | Hankiss007 | Regularne czynności serwisowe | 7 | 03.05.2022 23:32 |
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? | JarekAT | Hamulce, kola, opony | 1 | 04.09.2013 10:49 |
witam, jaki filtr oleju PD03 89r. 650 | yarecky2000 | Regularne czynności serwisowe | 10 | 06.02.2010 19:59 |