| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			będziem kombinować  
		
		
		
		
		
		
			  na przykład w oryginalnym Motadzie Venom, były dwa dB killery - jeden w końcówkę wydechu a drugi w jego wlot. jest to jakaś szkoła na pewno sprawdzona. tutaj w kolanku była zwężka zamykająca światło spokojnie o 2/3 w niej perforowana rura długości 25cm, hindusi nazwali to tzw. hot-pipe. podobno było to tam zafasowane aby zmniejszyć emisję spalin - taki prymitywny dopał? może. sam tłumik też był bardzo restrykcyjny. wzmiankowaną 'hot-pipę'   przeniosłem w wylot wydechu jako dB killer bo było jednak za głośno. tłumik ścichł, zyskał fajny bas a do tego trochę świerszczący poświst w tym wszystkim. brzmi jak milion dolców przy tym nie jest nieznośny/niegrzeczny. w sam raz do takiego klasyka.na pewno da się to zestroić - będę próbował tak jak jest. jeśli będzie klapa będę szukał kompromisu. narazie robię krótkie przeloty max po 15km a tak naprawdę testy skrócę do kilku km - szkoda maszyny póki nie mam pewności, że jest chłodniej. sytuację nieco ratuje pora roku choć na same gniazdo zaworowe to wielkiego wpływu nie ma. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |