| 
			
			 | 
		#131 | |
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]()   Nie mam pojęcia. Klamka twarda tak jak i przed wymianą, hebel jest żyleta na mój gust. Ale odpalanie ABSu z przodu to dla mnie wyższa szkoła jazdy ![]() Zrobi się tak - dobiję aku do pełna, jak pogoda pozwoli za jakiś czas pojeżdżę 50km i potestuję dokładnie (w tym powtarzalność momentu ew. zapalenia lampki absu), zdam sprawozdanie. To powinno być miarodajne.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#132 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem jak w beemwe ale w AT to ABS się załączał bodaj przy 8 km/h. Lekko ruszysz na piachu i hebel w opór. Będzie raczej bezpiecznie  
		
		
		
		
		
		
		
	 .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#133 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#134 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przód to jak Emek pisze - powoli do 15kmh na piachu lub żwirze. Podwozie wysuniesz na boki i nic się nie stanie. Robiłem to po wielokroć. 
		
		
		
		
		
		
			Mało kto o tym gada ale powinno się od czasu do czasu przepalić modulator - dla zdrowia. W normalnym motku przy normalnej jeździe ABS może się nie włączyć ani razu latami⌠To nie jest ok. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#135 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak w ogóle, ostatnimi czasy w roli czytacza pozgłębiałem nieco forum BMW i wniosek z tego nasuwa się taki, że się kupiło niemalże prom kosmiczny  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#136 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli mowa o cenie to na pewno  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#137 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli mowa o pompach ABS to na pewno znajdziesz dużo wątków na ten temat :-) Hamulec przód masz ze wspomaganiem elektrycznym?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#138 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#139 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak masz dostęp do GS911 to zobacz czy ABS wywala jakieś błędy i czy jest możliwość wywołania testu na modulatorze. Wiem, że taki tool jest do BMW, osobiście nie mam i nie korzystałem. 
		
		
		
		
		
		
			W nawiązaniu do tego co Matjas napisał, warto od czasu do czasu wymusić pracę ABS, bo modulator lubi się "zastać". W niektórych motkach jest możliwość wywołania takiej procedury testowej żeby go rozruszać. 
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#140 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli temat prądu nie rozwiąże problemu to umów się do Zbyszka Gołowicza. Blisko masz. To może być ileś tam kłopotów ale zacząć trzeba od właściwej (powtarzam) właściwej wymiany płynu w pompie. to jest zupełnie odmienna procedura od standardowych rozwiązań. Przeoczysz właściwy serwis to będzie bolało. Chcesz to wrzucę na  
		
		
		
		
		
		
		
	  tel do Zbynia.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |