![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Fote wkleiłem z tela ale nie chciało mi się pisać na tej klawiaturce.
To ja może o pierwszych wrażeniach: + ... czyli plusy 1. chce to jechać, wbrew temu co wszyscy gadają. na leśnych dróżkach gdzie ściółka jest wilgotna tył ładnie tańczy nawet na 3 i to przy niskich obrotach. pozytywne zaskoczenie, na jedynce i dwójce jeśli bujnąć wychodzi na koło nad kałużami i większymi przeszkodami, zbiornik pusty niemal ale przed rezerwą - to na pewno pomaga; 2. jedynka faktycznie jest krótka. liczyłem, że będzie jeszcze krótsza ale i tak jak na cywilny sprzęt /nie trial/ jest to bardzo niskie przełożenie. BARDZO fajna rzecz; 3. superczytelny wyświetlacz - to plus ten bar powyżej gdzie można powiesić tela Hondzie się bardzo udało; 4. obszczekiwane przez wszystkich zawieszenie - tył siada to wiadomo ale JEŚLI się nie siedzi i ciężar jest rozłożony bardziej równomiernie to moto prowadzi się bardzo pewnie - leciałem dzisiaj 80 po wilgotnym piachu i nie czułem się jakoś niekomfortowo, poza tym, że miałem wątpliwość czy jednak nie jest za szybko na tą krótką znajomość, przy szybkiej jeździe na wprost po dziurach jest niewiarygodnie wygodnie/mjętko ale myślę, że przy dłuższej jeździe w ciągu dnia naprawdę można to docenić, myślę że ten motocykl nie będzie męczył, dodatkowo miękki przód pięknie idzie po piachu; 5. pozycja na siedząco bardzo OK. na stojaka dobry plus - chciałbym mieć kierownicę troszkę bardziej do przodu. tu już niewiele da się zdziałać - wzrost 187; 6. wydech bardzo stonowany. BARDZO się cieszę; 7. bardzo precyzyjna skrzynia biegów a jest przecież zupełnie nowa - zmiana bez sprzęgła w górę wychodzi również super. ogólnie myślę, że Hondzie udało się to moto bardzo. - ... czyli minusy 1. owiewka - bujnąłem się siedząc do niemal setki i strasznie jest turbulentnie za tą szybą. jechałem w kasku trialowym no i dawno nie jeździłem tak w ogóle ale megahuczy. Na pewno jak przyjdzie twardy sprężyn to nieco się struga powietrza obniży ale raczej już widzę, że trza będzie kombinować jakiś deflektor; 2. fajnie silnikowo jest do 80-85 potem włącza się wiertarka - po NC muszę się przyzwyczaić do tych obrotów. w NC było 3100 przy 100 tu jest jest jakieś 6500 bodaj. Wiem, że ten typ tak ma i tak może dzień cały ale trzeba się przyzwyczaić; 3. trochę tępawe heble - ale jak mniemam to musi się jeszcze ułożyć. trza to cisnąć w chwili obecnej i przy odpowiedniej zachęcie nie ma problemu, żeby przód na asfalcie zablokować. 4. na błotnik przedni trzeba zrobić 'języczek' plastikowy - zupełnie bezsensu jest jego długość w chwili obecnej, podyktowana tylko względami estetycznymi - błoto leci na ramę i wpada za owiewki. Pojeździłem po moich normalnych miejscówkach i mogę tylko powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony. Nie mogę się doczekać aż będzie można wyskoczyć gdzieś dalej.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 06:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 07:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |