Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.01.2022, 16:55   #11
JaTomek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 735
Motocykl: ...............
JaTomek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 13 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
Impulsy maja to do siebie ze są wycinanie z pasma zazwyczaj czyli nie są większe niż maksymalny prąd oferowany przez urządzenia, podobno działa, ale to najlepsze ze, nikt nie wykonał prób porównawczych. Rozbijanie kryształow siarczanu ołowiu to tez taki slogan. Siarczki te są izolatorem czyli nie przewodzą prądu wiec jak ? a im więcej "izolatora " w elektrolicie i na płytach to akumulator ma mniejsza sprawność.
Nie wiem, czy te impulsy przy tych profesjonalnych urządzeniach to raczej dłuższe okresy czasu. Być może kilka, kilkanaście sekund może minut. Tak czy siak amumulator można rozwalić poprzez jedno głębokie rozładowanie.
JaTomek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.