![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 376
Motocykl: Tenere 700
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 21 godz 11 min 21 s
|
![]()
To w czym problem?
5000km to nawet KTM wytrzyma bezawaryjnie ![]() Ja właśnie zrobiłem 690R taki przebieg bezawaryjnie i rośnie ![]() Jeśli nastawiasz się na drogi szutrowe/gruntowe to d...pa także wytrzyma, bo znakomitą część trasy pojedziesz na stojąco. Zupełnie nie wiem po co?! Poza Niemcami tak naprawdę, nawet na autostradach nie jedziesz więcej niż 130-140km/h, a taką prędkość utrzymasz bez problemu mniejszymi sprzętami, np. Tenerką 700 (poprawcie mnie, jeśli się mylę). Na dolocie na autostradach/ równych asfaltach Harleyem robiłem takie same przebiegi na dolocie jak GS-em adv 1250 (no, nieraz max. 200km mniejsze). Na GS-ie teoretycznie da się jechać szybciej, ale dopiero na tym motocyklu dowiedziałem się, że od jazdy może boleć dupa i (pokurczone) nogi. Co do zdolności terenowych/szutrowych porównanie GS-a mam jedynie z KTM 690, dlatego... nie ma porównania ![]() W terenie to jest wielkie i ciężkie! Więc, moim zdaniem, duży GS to także nie jest dobry pomysł na taki wypad. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Długodystansowe wyprawowe opony | Mallory | Hamulce, kola, opony | 263 | 17.06.2019 10:38 |