| 
			
			 | 
		#1061 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2021 
				Miasto: Miasto bez kantów. :-) 
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: Africa Single :-) 
				
				
				 
Online: 17 godz 32 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć Forumowicze.  
		
		
		
		
		
		
		
	Dowiedziałem się, że Honda zdecydowała się na uruchomienie testówek CRF 300 L i Rally. Będą np. dostępne na rajdzie latarników, który startuje w ten weekend. Info dostępne na facebook'owej stronie Hondy. Myślę, że informacja istotna dla tych co chcieliby się przejechać przed zakupem. Ja nie miałem takiej okazji i kupowałem w ciemno. Pozdrawiam  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1062 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wiem że będzie może trochę bujać ale bardziej od bujania wkurza mnie ostatnio to spoglądanie na stan zbiornika i ceregiele z szukaniem stacji i zbaczaniem ze szlaku, nawet jeśli tylko na kilka km. Czasem tych km jest kilkanaście, bywało że google pokazywał stację paliw a okazywało się np. że to baza przeładunkowa, kilkukrotnie odbijałem się od nieczynnych małych CPN'ów w pipidówach. Trochę się tego straconego czasu nazbierało. NAT tankowałem do 3/4 i przy wycieczkach w okoliczne chaszcze problem zasięgu praktycznie nie istniał. Tutaj temat daje się we znaki kiedy jadę sam - mam wtedy słuszne tempo, robię krótkie przerwy, kilometry szybko znikają. Dni już coraz krótsze i chce się z nich wycisnąć jak najwięcej. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jak jadę w parze to wiadomo że zawsze można wężykiem zrobić transfuzję ale jeśli targając tego grata mogę sobie i partnerowi dołożyć 50+ do zasięgu to też w sumie czemu nie. Docelowo na pewno zrzucę to niżej. Czekam aż OM wyeliminuje młodzieńcze usterki swoich stelaży i da na nie jakąś sensowną promocję.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1063 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawe kiedy pojawią się większe baniaki do 300tki od Clarksa lub Acerbisa.  
		
		
		
		
		
		
			Takie 13l to by pewnie uszczęśliwiło każdego posiadacza jak złoto. 450km to już jest coś. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1064 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tylko jaki tego sens jak jest Rally z baniakiem jak należy?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1065 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Pewnie taki sam jak do 250-tki. Do niej robią na przyklad "Acerbis Fuel Tanks 12.5 L", a wersja Rally tez jest :-). 
		
		
		
		
		
		
		
	U mnie póki co zapas 1,5L to sporo, tutaj na lokalne latanie. Dokupię jeszcze jedną taką flaszkę Primusa i będę miał 3L - czyli na 100km.....  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1066 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rally waży od chu przy tej samej mocy, kosztuje o 7 koła więcej bodaj do tego przy jakiejkolwiek glebie nawet w piachu lecą plastiki, wiem od użytkownika - używek nie ma. osłona pod silnik jest z gównolitu.  
		
		
		
		
		
		
			ogólnie kupując Rally otrzymujesz fajny motocykielek ale jednak jako dual normalna Lka dla mnie jest znacznie fajniejsza - dokładając większy baniak nie musisz już wozić rotopaka do tego masz nieco lepszą ochronę kolan przed wiatrem. owiewkę z przodu można dokupić lub dorobić. osłona pod silnik może być metalowa. można mieć fajny bagażnik. ja wybrałbym 'L' z większym baniakiem gdybym miał taki wybór. różnicę w cenie wlałbym do tego większego baniaka  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1067 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1068 | |
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Mnie przekonała koncepcja @ferdka do Rally ale każdemu wedle potrzeb.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1069 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2021 
				Miasto: Paprykarz-City neighborhood 
					
				
				
					Posty: 123
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 4 godz 34 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1070 | |
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Do 300 zakładają zbiornik 250. Cos tam małą zmiane trzeba tylko zrobić - tank IMS 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |