![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
Administrator
![]() |
![]()
Ostatnie ze 3 lata mam jakąś żelówkę z odzysku , czyli założyłem używkę 2 letnią ze służbowej Hondy.
Trzyma prąd, kręci porządnie , a założyłem na zasadzie na chwilę póki nie kupię nowego. A on ciągle działa i nie ma zamiaru paść. Yuasy wytrzymywały mi po 7 lat każda i bez pieszczot z pilnowaniem doładowań zimowych, gdyby były to 10 lat zapewnione. Obecna produkcja to najczęściej dziadostwo. Przykład: ostatnio kupiłem akumulator do Vectry 64Ah 620A , pomiar prądu wykazał 715A czyli lepiej niż naklejka ( ponoć robione na pierwszy montaż) waga 16.5kg. Cena 360zł Inny tani przy tych samych Ah miał napisane 540A a dysponował realnie 430A , waga 14kg. Cena 200zł. Jak zwykle klient decyduje co kupuje, o ile sprzedawca będzie uczciwy a o to trudno.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nowy Akumulator Yuasa YTX14-BS super MF | marekw | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 09.07.2015 07:19 |
Jeśli nie Anakee to co? | jorge | Hamulce, kola, opony | 49 | 11.10.2014 12:22 |