![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Adam93 - pomórz sobie pomóc.
Skąd jesteś napisz może ktoś podskoczy - jak blisko Poznania to ja chętnie. Z tych skromnych objawów to wg. mnie brakuje paliwa lub źle ją odpalasz. Ale ja już mareksz007 napisał sprawdź iskrę. Nawet jak jesteś zielony z mechanice (jak piszesz), to możesz wykonać następującą procedurę: 1) Sprawdź czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się iskra na świecy. Nawet nie musisz wykręcać świecy z cylindra - możesz po prostu założyć inną świecę na fajkę - tylko żeby gwintem dotykała silnika. 2) Sprawdź czy dostaje paliwo - tu już jest trudniej - trzeba wykręcić świece i sprawdzić czy są mokre po długim kręceniu. 3) Ssanie - masz ten motocykl krótko i nie znasz jego specyfiki oraz jak piszesz od niedawna masz prawo jazdy - może być tak, że nie włączasz tego ssania - w AT trzeba to mocno zaciągnąć i trzymać oraz trochę pokręcić. Jeżeli jest iskra i paliwo to na odpali - czasami się trzeba umiejętnie gazem pobawić, ale odpali nawet bez ssania jak ktoś wie co robi. Tu masz jeszcze jak odpalić "dożylnie" motor, ale trzeba trochę się mechanicznie pobawić: https://www.motostforky.pl/2013/12/2...-dlugiego-snu/ i może lepiej się z jakimś motocyklistą starego daty w okolicy skonsultować.
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Typowe problemy NAT | adoado0 | CRF 1000 L | 41 | 29.01.2018 18:21 |
Problemy z ssaniem | myku | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 20 | 26.07.2013 21:08 |