|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s
|
jedno załączenie pompki daje niewielką ilość oleju - to nie jest kropla i to nie jest jakiekolwiek ciśnienie. Aby powstała kropla może być potrzebne 3-4 impulsy olej bardzo powoli wydostaje się na zębatkę.
Ta pompka kiedy ma podane 12V daje tylko jedno kliknięcie i na tym koniec jej pracy należy zdjąć napięcie i podać ponownie aby było następne kliknięcie i następna dawka oleju. Jednym słowem jest to pompa impulsowa czyli im więcej impulsów w jednostce czasu tym więcej podaje oleju - ilość oleju zależy wyłącznie od tego parametru. Zapewne o to Wam chodziło i stąd to pytanie o ciśnienie.... Tak zużycie oleju jest bardzo małe... 150ml wystarcza mi na 4000-5000km Gdyby bardziej rozbudować sterownik to można dodać wskaźnik pozostałego oleju w zbiorniku itp. bajery ale wtedy układ się komplikuje... na pewno warto zastosować sterownik bez stycznika mechanicznego. Generalnie sterownik jest banalny bo podaje tylko krótkie impulsy 12V
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| olejarka , scottoiler , smarowanie , łańcuch |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 17:43 |
| Olejarka od majfrendów | Ocet | Wszystko dla Afryki | 49 | 17.04.2022 23:16 |
| Motogymkhana/jazda precyzyjna "samoszkolenie" we Wrocławiu | CzarnyCzarownik | Umawianie i propozycje wyjazdów | 10 | 27.06.2020 16:18 |
| olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 21:15 |