Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.08.2021, 23:37   #12
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 7 min 4 s
Domyślnie

No wszystko spoko , tylko jak jadę sobie 130Km/h a zegar pokazuje (hehe to nie powinno nazywać się prędkościomierz tylko wskaźnik prędkości) 140Km/h to jaka wartość jest liczona na liczniku przebiegu całkowitego ?
Wygląda na to że wszystkie wskazania jak przebieg , średnie spalanie ,spalanie L/100Km są przekłamane.

Jadąc 140Km/h przez godzinę wg "licznika" przejadę 140Km a w rzeczywistości 130Km.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Crf1100L instrukcja obsługi PL pdf pałeł Instrukcje, broszury, fiszki 13 02.03.2021 22:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.