Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.08.2021, 09:25   #11
white


Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Biała Podlaska
Posty: 34
Motocykl: NAT
white jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 15 godz 47 min 39 s
Domyślnie

Swego czasu przywoziłem z Anglli kilkadziesiąt rozbitych motocykli w tym kilka Afryk z 2018 i 2019 r. Uszkodzenia powypadkowe AT są bardzo specyficzne. Na motocyklu który zaliczył centralnego dzwona na pierwszy rzut oka nie widać większych uszkodzeń (można nim normalnie jeździć). Dopiero po dokładnych oględzinach widać pofałdowaną ramę w miejscu naklejki znamionowej (pod główką). Każdy "normalny" producent motocykli robi je tak by rama przetrwała uderzenie a gięło się wszystko inne począwszy od przedniego zawieszenia. W AT nie gnie się nic poza ramą.
white jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zestaw gmole heed bunkier i płyta pod silnik Bumot. Czy pasują do siebie? Tuszek12 Gadżety / wyposażenie 1 20.02.2023 07:24
Płyta bumot i gmole heed bunkier nocny Gadżety / wyposażenie 0 14.08.2021 12:42
Montaż gmoli Heed Rolob Gadżety / wyposażenie 7 30.05.2021 19:43
Heed Bunkier i wymiana oleju nabrU NAT - Warsztat 39 20.09.2017 22:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.