| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2021 
				Miasto: Beskid 
					
				
				
					Posty: 26
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: Mały 
				
				
				 
Online: 1 dzień 10 godz 54 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W CRF1000 bunkry są mocowane na 9śrub w róznych miejscach - 2centralne, 2 z lewej i 2 z prawej. Żeby siła, albo moment gnący skupił się na centralnej cześci ramy i ją wygł to musiało by się naprawde zdrowo przypier... . Trzeba by komisje powołać 
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I najlepiej wylosować jakiegoś testera z forum, który poświęci się dla dobra nauki i pozwoli swoją Afryka przypierdalac na lewo i prawo
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szkoda, że nie ma zdjęć tej afry 1100 po paciaku przy małej prędkości. Można by wtedy coś powiedzieć a tak to wróżenie z fusów.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2019 
				Miasto: Leśna Dzicz 
					
				
				
					Posty: 745
				 
Motocykl: KTM R 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 11 godz 29 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A co z afrykami z krzywymi ramami ściąganych na potęgę z zachodu , one też miały gmole heed? Jeżeli miękkość ramy polepsza jakość trakcji  to brak słów. Niedługo w salonach wmówią wam że ich zajebiste motorki psują się bo za dużo jeździcie.  . Oczywiście gmole nie mogą być twardsze od ramy   . Oznacza to że to nie gmole zaczęli robić mocniejsze, tylko Japończycy robią walkę z masą tak jak w samochodach z wszechobecną rdzą i elementami grubości kartki papieru 
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rama w AT jest miękka. Bajki o fantastycznej elastyczności, która poprawia trakcję i daje niewiarygodne wrażenia z jazdy to marketingowy bełkot. Te rozbitki z pogiętymi ramami to z reguły uwalone były przodem a nie dostały z boku. Kumpel przydzwonił nawet nie bardzo mocno i rama pogięła się w wiadomym miejscu. Możesz mieć dużo racji z tymi elementami grubości kartki papieru.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Biała Podlaska 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 3 dni 15 godz 53 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Swego czasu przywoziłem z Anglli kilkadziesiąt rozbitych motocykli w tym kilka Afryk z 2018 i 2019 r. Uszkodzenia powypadkowe AT są bardzo specyficzne. Na motocyklu który zaliczył centralnego dzwona na pierwszy rzut oka nie widać większych uszkodzeń (można nim normalnie jeździć). Dopiero po dokładnych oględzinach widać pofałdowaną ramę w miejscu naklejki znamionowej (pod główką). Każdy "normalny" producent motocykli robi je tak by rama przetrwała uderzenie a gięło się wszystko inne począwszy od przedniego zawieszenia. W AT nie gnie się nic poza ramą.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Inżynierowie z hądy siedzą i myśla tak; zróbmy taka ramę, żeby po czołowym dzwonie Polak co ciągnie rozbitki z zachodu mógł łatwo to naprawić i sprzedać jako igłę.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 865
				 
Motocykl: EXC 250 TPI 
Przebieg: galanty 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Biała Podlaska 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 3 dni 15 godz 53 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Heed Bunkier i wymiana oleju | nabrU | NAT - Warsztat | 39 | 20.09.2017 23:56 |