| 
			
			 | 
		#611 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 :-)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#612 | ||
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  . Po prostu wiem, że przy takim moto moze to być dziwne. Wizualnie to się supermoto robi raczej.Cytat: 
	
  
		 | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#613 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			YSS.... Majtas, abstrahujesz od układu odniesienia.. 
		
		
		
		
		
		
			![]() A tak sprowadzając koszty na ziemie: do wyczynowego motocykla amator nie musi dokładać żadnego szpeju, no chyba ze chce. Te wszystkie cudeńka (z planowanym Ohlinsem) kosztować będą więcej niż 5-10 lat latania wyczynowym motocyklem. Per saldo (poza samą ceną zakupu) oszczędności tu nie widzę. Motorek fajowy. Jak za kilka lat pójdę na emeryturę i nie będę już gdzie (ambitniej) i z kim jeździć też sobie sprawię jakieś takie szwenduro. Pozdr rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#614 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak jak rrolek napisał. Koszty. Do tego jeśli ważny jest wygląd to do hardziaków zestawy plastików kosztują grosze i można sobie wybierać kolory. Jak jest w przypadku CeeRefFeL? 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Nie znam sie, ale klika lat temu amor YSS to była taka niskobudżetowa opcja jak ktoś miał zamordowany amor w starym paściu. Z podniesieniem parametrów i trwałością to nie miało wiele wspólnego. Coś tu sie zmieniło? ![]() Rozumiem chęć ograniczenia sobie mocy. Całkowicie rozumiem - wiem po sobie. Ale zwiększenie masy motorka to ten sam zły kierunek co narowistość. Żaden tam ze mnie miłośnik podjazdów i ostrego naqrviania po krzaczorach, tylko tak mi sie widzi po zaprezentowanym filmiku że zamiast złotych pał ohlinsa, na tym etapie zainwestowałbym w fajne szkolenie. Taniej o parę tysi a na pewno z lepszym efektem.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#615 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Plastiki do CRFL kosztują ok. 600-700 zł za komplet. Moim zdaniem spoko. 
		
		
		
		
		
		
		
	Horizon napisał, że koszty nie są tutaj parametrem, widać to też na zdjęciach i liście rzeczy, więc możecie spokojnie odpuścić człowiekowi, co go stać, lekcje o pieniądzach   Jeszcze Was posłucha i nie zrobi tego co zaplanował, a ja bym chętnie zobaczył fotki efektu końcowego, skoro ma być ładnie, zjawiskowo i lepiej niż z fabryki. Może bym też coś przeszczepił do mojej 250L ![]() W każdym razie kibicuję, nawet jak jeszcze nie czaję po co zmieniać niektóre rzeczy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#616 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2018 
				
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 19 godz 30 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			[A tak sprowadzając koszty na ziemie: do wyczynowego motocykla amator nie musi dokładać żadnego szpeju,], 
		
		
		
		
		
		
		
	Nie róbmy ludziom wody z mózgu, każdy motocykl trzeba zrobić pod siebie, zarówno wyczyn jak i szwenduro, koszty są i tu i tu. Amator pojeździe hardem na pierwsze lepsze zawody i stwierdzi, że jego nówka sprzęt nie jedzie, brakuje mu zawiasu, waga za duża itd. I nie wierzę w hasło "Ready to Race", pewnej marki, bo to dawno już przestało być wyznacznikiem jakości i wyposażenia. Chcesz mieć dobrze, musisz zapłacić, koszty zmodyfikowania takiego szwenduro dla przeciętnego amatora są niewielkie w porównaniu z hardami, a pamiętajmy o reżimach serwisowych. Poza tym lajtowa jazda w terenie jest tak samo przyjemna, jak jazda na torze, żwirowni, zawodach, ze wszystkiego można czerpać przyjemność.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#617 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 eeee.czej.. amator i zawody? Zbijanie wagi i nowe hardziaki? Brak zawiasu odczuje amator? W ogóle "Ready to Race" było kędyś wyznacznikiem jakości? ![]() Taki teraz standard po zakupie nowego liścia to nowe plastiki, osłony dyfuzora, płyty, osłony pokryw i ramy, hadbary, kiera smarowanie i wjo.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#618 | |||||
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Cytat: 
	
 Poza tym ja nadal naprawdę nie wiem w jaką stronę to pójdzie. Może mi się spodobają wycieczki i na trzeci sezon wleci BMW GS. Albo może jednak cięższe enduro i wskocze na husqvarne. Mimo, że robię Hondę to nie przywiązuję sie do rzeczy. Poza tym co do ponoszenia kosztów - nie ma co się upatrywać tu sensu i logiki. To po prostu zabawka i hobby. Cytat: 
	
 ![]() Dobrze to napisałeś powyżej. Cytat: 
	
 ![]() Cytat: 
	
 ![]() No dobra Panowie projekt 300XXL leci dalej. Jedna fotka na zajawkę, resztę wrzucę później bo trzeba grilla rozpalać. ![]() ![]() Chwilka jest to wrzucę. Wczoraj wleciało: - klamki niełamki ZETA - osłony ramy z Bikersbitz - osłona pompy hamulca tylnego - handbary Acerbis - osłona silniki nowa szersza... i czarna ![]() Przymiarę robiłem z deklem filtra oleju, ale nie miałem siły już kłaść go na bok. 1. Klamki ZETA - moim zdaniem absolutny must have dla kogoś kto nie chce pełnych handbarów. Jak ktoś ma pełne to i tak polecam. Jakość.jest niesamowita (w porównaniu z oem), łatwy montaż. Super w użytkowaniu - idealne na dwa palce i regulowane ofkors. Poniżej porównanie z połamanym oryginałem ![]() ![]() ![]() 2. Zamontowane osłony ramy i pompy oleju. Poczatkowo myslalem ze bedzie konflikt przy montazu ale bylo ok. Potem sprawdzilem ze kolega kilka stron wczesniej ma tak samo. ![]() 3. Osłona czarna też z bikersbit - jest szersza i lepiej osłania niż oryginał od Hondy. ![]() 4. handabry Acerbis. Solidne jak cholera ale szczerze mowiac zaluje ze nie wzialem dedykowanych ZETA. Why? Mam podniesiona kiere o 50mm i robi sie troche konflikt. Rolgaz jest napięty jak baranie jaja, muszę cos z tym zrobić. Na razie zamontowane są za nisko - do poprawy. ![]() 5. Dekielek od filtra oleju - rzecz absolutnie zbędna xD. Czysta fanaberia. Dzisiaj go założę  
		Ostatnio edytowane przez Novy : 03.06.2021 o 22:28 Powód: Połączenie postów  | 
|||||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#619 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wygląda super :-)  
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#620 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Blink konkret. Ja bym się pokusił o te handbary Zety. Mam takie mocowane do półek i są extra. Acerbisa prostowałem ręką o drzewo. Jak masło poszedł.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |