| 
			
			 | 
		#521 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Weszły pivoty. Amerykańce wzięli wersję z 250 i oznaczyli jako kompatybilną z CRF300, chociaż zmieniła się lokalizacja otworu w który wchodzi końcówka sprężyny odbijającej pegi po złożeniu. Wystarczyłoby tą końcówkę odpowiednio dogiąć ale jak się ma taki hype na produkt to można mieć to razem z klientem w dupie. W efekcie jakoś tam na siłę wchodzi, sprężyna pracuje w nienaturalnej płaszczyźnie, pegi odskakują z oporem i pozostaje niesmak. Same pegi ok, większa powierzchnia od OEM, wygodne, efekt piwotowania rzeczywiście fajnie robi na długich podjazdach/zjazdach ale za taką kasę to jednak przerost formy nad treścią. 
		
		
		
			A dla potomnych poniżej uwieczniam produkt i testową przejażdżkę.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#522 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobrze te risery wyglądają. Mam 183 cm i zastnawiam się czy 5 cm nie będzie o ten 1 cm za wysoko. Obecnie przy standardzie to praktycznie na stojąco nie da się jechać  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#523 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To już musisz sam zdecydować. Być może rzeczywiście wystarczy Ci podniesienie o 3 cm + wychylenie kiery do przodu. U mnie to nie rokowało i wiedziałem że potrzebuję minimum 5 cm. W standardzie nawet po podniesieniu manetek przez wychylenie kierownicy wciąż się zastanawiałem czy jest bardziej śmiesznie czy strasznie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#524 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przyjechały osłony ram. Od wewnętrznej strony są podklejone gumowymi dystansami, tak żeby nie ocierać ramy. W zestawie śruby, trytytki i pole do inwencji bo brak instrukcji montażu. Zobaczymy jak to zagra z osłoną zbiornika wyrównawczego tylnego hamulca, montowaną w te same otwory. Dam info po montażu.
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#525 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A mi Dentisticka nie kupił 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#526 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pudło. 
		
		
		
			Po tak pięknie wykonanym czekaju oczywiście że wjechało coś ze słoja  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#527 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2021 
				Miasto: Paprykarz-City neighborhood 
					
				
				
					Posty: 123
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 4 godz 34 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I prawidłowo, przysmak się należy. Swoją drogą, dzięki Panowie za relacje i fotki z upgrejdów  
		
		
		
		
		
		
		
	  Zanim przyjdzie moja CRFka będę wiedział co i jak w pierwszej kolejności zamontować. No i oczywiście gdzie zamawiać te cuda  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#528 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jestem w tej samej sytuacji do Dandi, wiec wciąż czytam i analizuje. Zapisuje linki i czekam 
		
		
		
		
		
		
		
	Dziękuje :-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#529 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2021 
				Miasto: Paprykarz-City neighborhood 
					
				
				
					Posty: 123
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 4 godz 34 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Coś trzeba robić, tym bardziej, że mój Bandit pojechał w daleką podróż (600 km ode mnie) i z dwóch kółek mam tylko rower. Pozostaje lektura na temat CRF i rozglądanie się za nowym szpejem do ubrania (adv bejbe!!!).
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#530 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A tak w ogóle to witajcie. Nabyłem CRF300L - nową z drugiej ręki (bo doczekać się od dealera to horror). Przesiadłem się z Kawasaki KXF250, więc można powiedzieć że kompletnie inny motocykl. 
		
		
		
		
		
		
		
	Moto całkiem przyjemne, ale niezwykle miękkie. Przelatam trochę i na pewno wejdzie nowy tylny amortyzator. Do zrobienia również opony, bo o ile na szutr i asfalt spoko, błoto jeszcze jako tako to jak wjeżdżam w nawet płytki piach zaczyna się walka o życie. Z bikerbitz zamówione: osłona ramy, osłona silnika, mocowanie tablicy ala enduro, bagażnik.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |