![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 109
Motocykl: KTM 1190R
![]() Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s
|
![]()
Dobra panowie, mam dobre wieści. Być może koledze @benderem42 coś pomogą, bo udało mi się uruchomić sprzęt, ale po kolei.
Czy ktoś wie, czy fabryczny alarm posiada baterię? Wydaje mi się że tak, w końcu programuje się go pilotem i gdy akumulator zostaje odłączony to alarm jest podtrzymywany jakiś czas. Przynajmniej tak mi się wydaje. Póki co nie robię testów. Moja sytuacja wyglądała tak, że w zeszłym roku wyciągnąłem akumulator na sezon zimowy. W tym roku założyłem i jeździłem może 2 dni, po czym akumulator spędził kilka nocy na "minusie" w garażu. To mogło go wyczerpać, a tym samym baterię w alarmie (o ile ją ma). To jest jeden z problemów jaki mógł mi się przydarzyć. Wyładowanie baterii w alarmie, dlatego pojawił się błąd immobilaizera. Dzisiaj akumulator był podpięty przez cały czas mojego pobytu w garażu, ale co dalej to za chwilę. Druga sprawa. Ściągnąłem zbiornik. Tutaj biała wtyczka od pompy paliwa o której wcześniej pisałem. W środku pełno syfu, dlatego tak ciężko było ją rozdzielić. Trzeba będzie pomyśleć nad wymianą na taką z uszczelnieniem. ![]() Sprawdziłem kabelki od startera, były ok. Reszty nie było jak testować, mało miejsca. Płaska wtyczka po środku jest od startera. Przewód od hamulca (z prawej, górny w srebrnej koszulce) jest wypięty ze swojego właściwego miejsca, bo tylko on jest lekko naprężony, ale bez przesady. ![]() Wnętrze startera. ![]() Po zamontowaniu podnośnika kierownicy (50mm) kable nie są naciągnięte, mają dużo luzu. Tutaj kiera skręcona maksymalnie w lewo, w prawo jest jeszcze więcej luzu. ![]() Przy okazji mała kontrola tego czegoś ![]() ![]() Po przeglądnięciu całości postanowiłem powoli składać te rzeczy które są wymagane do poprawnego działania motocykla (lampę też ściągałem, aby sprawdzić wtyczki). Kolejna próba z czarnym kluczem, lipa, dalej błąd 81. Kolejna, chyba TRZECIA próba zakodowania klucza, kluczem pomarańczowym i EUREKA, czerwona dioda zaczęła świecić ciągle, czyli tak jak do poprawnego kodowania! (Wcześniej, przy próbie kodowania kluczem pomarańczowym dioda mrugała i ciągle był błąd 81). Czym prędzej zrobiłem kodowanie obecnych dwóch czarnych kluczy i od tej chwili po przekręceniu czarnym kluczem słychać w końcu ten charakterystyczny pisk i motor normalnie ożył. Na koniec. Zostały mi te 2 śruby. Nie chce kto kupić? Marka KTM ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
TCX Infinity z USA- duże rozmiary - kto chce, kto chce??? | spider2you | Archiwum | 3 | 18.03.2016 07:48 |
Nie chce jechać | Koń | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 05.08.2012 00:37 |
Nie chce jechać... | Marfor | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 28.06.2011 15:56 |