Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.09.2009, 14:57   #33
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,037
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 12 godz 54 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał chinol Zobacz post
bez sensu...
bierzesz kontaktron od licznika rowerowego i kabelkami podłączasz do miejsca gdzie powinna być owa przejściówka z linki.
potem tylko magnesik na tarcze i gitara... no i kalibracja licznika czyli wpisanie odpowiedniej wartości.

moja wartość jest tak dobrana ze pokazuje mi prędkość zgodną z GPS, która odpowiada faktycznej prędkości pojazdu ...sprawdzenia dokonali panowie policjanci na moja prośbę strzelili we mnie suszarką i wynik był identyczny jak na gps i liczniku

najlepiej zmierzyć obwód koła różne opony maja różne obwody
Uporałem się z przelicznikiem w końcu, ustawienie pomiędzy 670 a 680 w Acewellu dla podpięcia jako linka lub 2167 dla magnetycznego. Dobrze mimo wszystko kalibrować go co jakiś czas przy zużyciu opon.
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.