| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#151 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: WROCŁAW 
					
				
				
					Posty: 655
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			zanim zmontuję kolejne trpiy, pokusiłem się o sprawdzenie zakresu przedstawionego przez producenta voltomierzy z faktycznymi wskazaniami ładowania po zamontowaniu do moto. 
		
		
		
			Producent tak określa zakresy napięcia w zależności od ilości świecących diód: opis producenta.JPG Pomiaru cyfrowym voltomierzem dokonywałem przy klemach akumulatora. Voltomierz w tripie podłączony jest dalej, (robi różnicę około 0,2V). Najlepsze pomiary daje podłączenie voltomierza tuż za stacyjką (RD 07 -cieńszy czerwony przewód). Dokonałem kilku pomiarów: 0) dla jasności - pierwsza czerwona dioda świeci zawsze, bo sygnalizuje spadek poniżej 12V, poniżej nie piszę tego za każdym razem. 1) silnik nie pracuje, światła długie, spadek do 12,06 V - 1 dioda zielona jeszcze świeci 2) silnik nie pracuje, światła długie, spadek do 12,05 V - świeci tylko ostrzegawcza niedoładowania - czerwona, (w niektórych zestawach żółta) 3) silnik pracuje, bez świateł, wolne obroty - 14,53 V - świecą wszystkie zielone diody 4) silnik pracuje, światła postojowe wolne obroty -14,34 V, świecą wszystkie ziel diody 5) silnik pracuje, światła postojowe, wysokie obroty - 14,16, świecą wszystkie zielone diody 6) silnik pracuje światła krótkie, wolne obroty - 13,37V - świecą 2 zielone diody 7) silnik pracuje, światła któtkie, wysokie obroty - 13,92V, świecą w pełni 2 zielone diody, trzecia zielone lekko. 8) silnik pracuje, światła długie, wolne obroty - 13,42 V świecą dwie zielone diody. 9) silnike pracuje, światła długie, wysokie obroty - 13,9V, śviecą w pełni 2 zielone diody, trzecia zielona lekko. W kolejnej odpowiedzi zdjęcia.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#152 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: WROCŁAW 
					
				
				
					Posty: 655
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Brakuje foty z pomiaru pow 15,3 V. 
		
		
		
			Zrobiłem go podłączając uniwersalną ładowarkę do laptopów. Zadałem 15V -(na mierniku około 15,53) - Zaświeciła się czerowna dioda przeładowania. Zatem wszystko gra. nie pracuje, długie, 12,06.JPG nie pracuje, długie, 12,05 tylko czerw..JPG praca, bez świateł, wolne obr..JPG prca, postojowe, wolne obr..JPG praca, postojowe, wys. obr..JPG praca, św.krótkie, wolne obr..JPG praca, św krótkie duże obroty.JPG praca, św długie, wolne obr..JPG praca, św długie, wysokie obr..JPG  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#153 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: WROCŁAW 
					
				
				
					Posty: 655
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Uwaga,  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Zamontowany voltomierz jest od innego producenta niż ten: http://www.nordelektronikplus.pl/oferta_det.asp?show=0&g=29&pg=29&sg=1&id=440&los=0 ,8292787 Te z linka, kupiłem i odesłałem - niestety zawyżają , migają i na stałe lekko świeci ostatnia dioda ostrzegająca przed przeładowaniem... Jutro napiszę nazwę producenta sprawdzonego i pewnego voltomierza, który widzicie na zdjęciach wyżej. Montuję tylko te sprawdzone i powoli myślę nad takim voltomierzem w tripie, który będzie wskazywał pomiar liczbowo a nie diodami. R Ostatnio edytowane przez RAFWRO : 30.08.2009 o 03:09  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#154 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie najlepiej, żeby był taki z cyframi i nie rzucał się tak też bardzo w oczy.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	XRV750 RD07 / BMW R1200RT  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#155 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2008 
				Miasto: Siemiatycze 
					
				
				
					Posty: 209
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 40 000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja natomiast zrobiłem  to tak ; blacha z alu 2mm tasma dwustronna odtłusciłem powierzchnie styku tasmy i trzyma sie lux. Podłaczyłem pod przewód zasilania gniazda bezpieczników tekze włacza sie po przekreceniu kluczyka w stacyjce .
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#156 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Warszawa / Ankara 
					
				
				
					Posty: 354
				 
Motocykl: SD 04 
Przebieg: 17000 + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a może taki, prosty i czytelny a nie trzeba przeliczać wolty na diody  
		
		
		
			 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#158 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				
					
				
				
					Posty: 692
				 
Motocykl: chwilowo rower 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#159 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				
					
				
				
					Posty: 151
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 50.000 
				
				
				 
Online: 19 godz 18 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja tam lubię jak mam mało urządzeń przed sobą.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#160 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 12 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Podobny patent miał Hans w swojej AT. Działa to dobrze i jest czytelne. 
		
		
		
		
		
		
			Teraz ma już perfekcyjne wskazania na Acewell ... ![]() Co do Voltomierzy, prawdę powiedziawszy, podoba mi się ten patent z pomiarem z gniazdka zapalniczki - co jakiś czas można sobie kontrolować i jednocześnie jak nie potrzeba to się go chowa gdzieś. Widziałem kiedyś u znajomego w samochodzie dodatkowy obrotomierz z opcją przełączenia go jako voltomierz właśnie. Cyferblat miał dwie skale i jednym przyciskiem na nim przełączało się tryby pracy. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 10:22 |