![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#33 |
![]() |
![]()
Olej w benzynie z turbo 150km trzyma się na 90-95st z reguły. Przy jeździe po autostradzie 140-150 wchodzi na 105 i nigdy więcej.
Zaznaczam ze z turbo bo turbina bankowo podbija sporo temp oleju. Ta różnica w R100 może być ze karter cieplejszy niż sam olej ![]() ![]() Jak Mikelos pisał - w wiatrowych jest tak ze 90-95 jest jakaś równowaga. Jedziesz szybciej i system zaczyna nie wyrabiać. Nie wiem jak bedzie w xt gdzie już planuje zdziebko wzbogacić mieszankę bo przy tym spalaniu mogę sobie na to pozwolić, ale w xl600lm temp szła poza 110stopni przy 100kmh. Dalej nie sprawdzałem. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
Tags |
bagnet , oczko rewizyjne , temperatura oleju , termometr , termometr oleju |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przekaźnik bistabilny zmiany świateł w starej afryce. | Artek | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 03.03.2021 22:50 |
Wskaźnik poziomu paliwa | bartol44 | Uklad paliwowy i wydechowy | 13 | 27.08.2014 07:31 |