Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.04.2021, 21:25   #9
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,082
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 11 godz 29 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bukowski Zobacz post
Mirek, pozwolisz ze się nie zgodzę. Pirelli MT na przodzie szybko znika i zabkuje, na szutrze nie ma przewagi nad TKC. Ma duża w błocie, ale z tej dwójki TKC _na przodzie_ zdecydowanie wygrywa. Co więcej, pirelka ma przekrój, który powoduje pewną nerwowość jadąc w złożeniu.
Na czarnym w zestawie jaki opisałem latam w pełnym komforcie 150, zdarza mi się lecieć i 180 bez stresu a trzymanie na mokrym jest rewelacyjne.
Z tyłu TKC przegrywa nie tylko z Motozem, ale nawet z Mitasem 09, bo schodzi w oczach a w błocie błyskawicznie się zakleja. Jest też z tej trójki najdroższa, wiec bez sensu. Motoz ADV tył plus tkc
80 przód daje minimum 15 tys. przebiegu (u mnie pod 20 tys.)

Zestaw, który poleciłem, wydaje mi się najlepszym balansem między trwałością, możliwością szybkiej jazdy na asfalcie i możliwością zjechania w krzoki. I nawet nie o szutry chodzi, bo tam praktycznie każda opona sobie poradzi (a czasem wolałbym nawet mieć trochę mniej przyczepności, żeby sobie bokami polatać), tylko o pioch i błoto.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Witam Pana. Jasne, że pozwolę, każdy ma prawo do wypowiedzenia własnego zdania, różnego z moim. Widzisz, o ile Tobie bardziej leży Tkc niż Mt, o tyle mi całkowicie odwrotnie i pozwól, że teraz ja się nie zgodzę Fakt, na asfalcie Mt21 ginie w oczach. Któregoś roku, z podlaskiego ruszyłem na niej na Litwę,Łotwę i Estonie i z powrotem na bazę i po oponie. Zjadło ją. Tkc też schodzi, może wolniej, ale nie da mi tego po za czarnym, co Mt21. Ja stawiam na boczne drogi bardziej, niż na szosę, bo do tego jest inne moto.
Zestaw który poleciłeś jest dla Ciebie ok, być może dla innych też będzie ok, może będzie to faktycznie złoty środek. W zależności od potrzeb.
Ja jednak wolę, tak bardziej zero jede podejść do tematu i stawiam na kostkę, która robi z boku, a na szosie niet. Ot, taki mój wybór.
Za mocno proszę nie brać mojego zdania do siebie. Ja jedynie nie polecam opon które mi nie leżą, co nie znaczy, że są złe. Sam ganial em na 09 np, ale jak dostałem bowki K60, to oddałem je koledze jako prawie nowki, z zastrzeżeniem, że dla mnie to siano.
Na koniec fotka z dziś. Opona terenowa w rozmiarze 18/140.
Jedna terenowa, a druga też terenowa.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_20210406_181322.jpg (680.0 KB, 37 wyświetleń)
Mirek Swirek jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zestaw do demontażu opon tadelo Wszystko dla Afryki 40 18.06.2012 22:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.