Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.04.2021, 18:41   #1
CzarnyEZG
 
CzarnyEZG's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2013
Posty: 2,796
Motocykl: RD04
CzarnyEZG jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 17 godz 13 min 46 s
Domyślnie

Skoro tylny zawias rozbierałeś, to może czujnik stopki uwalony, albo killswicz?
Tego typu spadki napięcia nie powinny powodować problemów z odpaleniem.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl

2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym
2015: Veni Vidi Wypici
2016: Muflon na latającym gobelinie
2017: Garbaty Jednorożec
2018: Czarny Jaszczomp
2019: Rodzina 50ccm plus
2020: Żółwik Tuptuś
2021: Chiński Syndrom
2022: Nie lubię zapierdalać
2023: Statek bezpieczny jest w porcie,
ale nie od tego są statki
2024: Uwaga bo ja fruwam
2025: Ekwipunek Załogi Gogurka
CzarnyEZG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.04.2021, 12:27   #2
Mieciek


Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
Mieciek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
Domyślnie

Sprawdziłem
Kose
neutral
kable wtyczki czy gdzieś czegoś nie poruszałem podczas gmerania przy zawiasie i niestety wszystko no moje oko wygląda ok.
Przeczytałem wszystkie tematy o braku iskry i niestety wiele to nie wniosło do mojego tematu.
Na przednim garnku iskry też niema.
Powiedzcie proszę jak poprawnie zdiagnozować moduł zapłonowy ( mam tez nadzieje ze to jest to czarne pudełko pod kanapą)
Jak zdiagnozować cewki?
Mam multimetr ale żadne cuda bo kosztował jakieś 150zł.

Zakładam nowy temat w dziale elektryki i dla potomnych zostawimy w temacie pompy tak jak jest gdyż u mnie od pompy się zaczęło.

Edit:
Sprawdziłem multimetrem wtyczki wchodzące do modułu zapłonowego
na jednej małej (2 piny) wtyczce jest napięcie 12.5v
a na drugiej małej (analogicznie) takiego napięcia nie ma (tzn no jest zero)
Pytanko czy tam powinno być napięcie czy zero to poprawna wartość ?
Jeśli ma być napięcie to gdzie szukać drugiego końca tego kabla żeby nie pruć całości ?

Dalej będę kontynuował w tym wątku:

http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=39846
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991

Ostatnio edytowane przez Novy : 02.04.2021 o 13:40 Powód: Dodanie linka do nowego wątku
Mieciek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.