![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Skoro tylny zawias rozbierałeś, to może czujnik stopki uwalony, albo killswicz?
Tego typu spadki napięcia nie powinny powodować problemów z odpaleniem.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]()
Sprawdziłem
Kose neutral kable wtyczki czy gdzieś czegoś nie poruszałem podczas gmerania przy zawiasie i niestety wszystko no moje oko wygląda ok. Przeczytałem wszystkie tematy o braku iskry i niestety wiele to nie wniosło do mojego tematu. Na przednim garnku iskry też niema. Powiedzcie proszę jak poprawnie zdiagnozować moduł zapłonowy ( mam tez nadzieje ze to jest to czarne pudełko pod kanapą) Jak zdiagnozować cewki? Mam multimetr ale żadne cuda bo kosztował jakieś 150zł. Zakładam nowy temat w dziale elektryki i dla potomnych zostawimy w temacie pompy tak jak jest gdyż u mnie od pompy się zaczęło. Edit: Sprawdziłem multimetrem wtyczki wchodzące do modułu zapłonowego na jednej małej (2 piny) wtyczce jest napięcie 12.5v a na drugiej małej (analogicznie) takiego napięcia nie ma (tzn no jest zero) Pytanko czy tam powinno być napięcie czy zero to poprawna wartość ? Jeśli ma być napięcie to gdzie szukać drugiego końca tego kabla żeby nie pruć całości ? Dalej będę kontynuował w tym wątku: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=39846
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 Ostatnio edytowane przez Novy : 02.04.2021 o 13:40 Powód: Dodanie linka do nowego wątku |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |