![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Bo to jest cecha prądnic asynchronicznych z regulatorem stratnym - ale tekst.
Chodzi o to ze jak nie ma odbioru mocy to regler wali zwarcie do masy i płyna naprawdę duże prądy Dlatego to wszystko sie tak grzeje. Myślę co by tu wymyślić, żeby jakoś odbierać trochę mocy i oszczędzić regulator i kable. Problem polega na tym że już to wymyślono i nazywa sie prądnica synchroniczna. Nie wiem czemu takiej nie montuja do naszych maszyn. A tak przy okazji czy słyszeliście może o problemie z przegrzewaniem sie cewek jak moto stoi na przekęconym kluczyku bez silnika. np. żeby ładować telefon i takie tam. A czy nie da się osłabić prądnicy. ![]() Z jakiegoś innego moto może pasuje. Albo jakiś mistrz przezwajania silników by się nadał. To może byc rozwiązanie, mamy za dużą elektrownie i to w starym rozwiązaniu, jak widać awaryjną. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 09:38 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |
Regulator :) | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 73 | 15.01.2010 21:35 |