Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.03.2021, 21:14   #11
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lolex Zobacz post
Bo że DCT do sprawnego działania wymaga sprawnego aku, to jest bardziej "feature" niż "bug"
Ale jak widać po tym wątku co niektórzy wolą zgonić to na DCT
Mam do czynienia z DCT od 2014 (wcześniej w NC750X) i nigdy DCT mi nie "uklękło". Na forum NC w UK jest kurier motocyklowy ktorego eNCek (z DCT a jakże) z 2014 dobija do 300 tys. mil:

Cytat:
If I'm lucky I hope the engine will last maybe another year and get to~300K miles. TBH I think engine will last, but it's the gearbox that (in my eyes) is showing more wear, with increasing vibration at certain revs.

As for the noisy clutch (they all do that, mate!), yep its gone up a decibel or two - but hey its still all original Lol!
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
naprawa silniczka dct , silniczek dct

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Skrzynia biegów. mazurrd07 Silnik, sprzęgło, skrzynia 0 20.01.2017 21:34
Dwignia biegów hero Silnik, sprzęgło, skrzynia 4 24.08.2008 00:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.