Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.03.2021, 08:49   #1
Momo


Zarejestrowany: Feb 2021
Posty: 22
Motocykl: Crf 1100 Adventure sport
Momo jest na dystyngowanej drodze
Online: 16 godz 15 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
Dobrze ze problem również w pomrocznej został ze tak powiem rozpoznany.

Ciekawe jest jednak czy za granicami naszego rozdołu ten problem jest traktowany w ten sam sposób czy jednak z większa pieczolowitoscia?

M
O tym problemie na amerykańskim forum czytałem już w tamtym roku, i pomyślałem sobie ze Amerykanie jak zawsze robią z igly widły, jednak jak widać to problem globalny, z tego co piszą to różnie serwisy do tego podchodzą myślę że u nas się przejęli tą sytuacją na tyle że nie wymyślają i robią jednak te czyszczenia. To też wynika z początkowej niewiedzy i późniejszych wytycznych od producenta jak mają działać. Bez sensu wymieniać zbiornik na nowy skoro nowy również nie jest pozbawiony wady. Ten jak już się wypłucze to wymiana filtrów w środku powinna załatwić sprawę. W USA i Anglii użytkownicy są bardziej nastawieni na "wyciagniecie" kasy od producenta i każdy przypadek chcą zgłaszać do naszego odpowiednika UOKiK aby mieć większe szanse na odszkodowanie. Tak że nie jest tak że w innych krajach po wykrytej usterce podstawiają im nowe moto😉

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Momo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.03.2021, 09:14   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie

jeżeli cynk nie jest jakoś trwale związany ze spawem to problem jest dość prosty do rozwiązania, ale wiąże się z mechanicznym usunięciem cynku z powierzchni spawów a nie bujaniem zbiornikiem na boki.

Mechanicznym mam na myśli sposób bez drapania skrobania itp... są różnego rodzaju rozwiązania typu kółka z włoskami z tworzywa sztucznego, miedziane.
Można także zastosować inne rozwiązanie w postaci niewielkich elementów metalowych.

procedura powinny wyglądać np. tak.

1.Mechaniczne usunięcie cynku
2.Płukanie zbiornika (np. jak z instrukcji hondy)
3.Płkukanie/wymiana przewodu paliwowego oraz wtryskiwaczy
4.Wymiana filtrów
5. happy end.


Rozwiązanie jakie przyjęła honda może mieć zastosowanie do motocykli, które już mają nawinięte np. 10-20.000km gdzie cynk już pływa w zbiorniku lub został wyłapany przez filtry.

Motocykle które są nowe lub mają niewielki przebieg - płukanie jest bez sensu zupełnie....

Gdybym miał taki przypadek osobiście to przy wizycie w serwisie poprosiłbym o zrobienie tego dobrze a nie jak zaleca producent. Każdy mechanik będzie wiedział o co chodzi.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.03.2021, 08:01   #3
TOMADYNA


Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Bezrzecze
Posty: 138
Motocykl: CRF 1100 DCT
TOMADYNA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
jeżeli cynk nie jest jakoś trwale związany ze spawem to problem jest dość prosty do rozwiązania, ale wiąże się z mechanicznym usunięciem cynku z powierzchni spawów a nie bujaniem zbiornikiem na boki.

Mechanicznym mam na myśli sposób bez drapania skrobania itp... są różnego rodzaju rozwiązania typu kółka z włoskami z tworzywa sztucznego, miedziane.
Można także zastosować inne rozwiązanie w postaci niewielkich elementów metalowych.

procedura powinny wyglądać np. tak.

1.Mechaniczne usunięcie cynku
2.Płukanie zbiornika (np. jak z instrukcji hondy)
3.Płkukanie/wymiana przewodu paliwowego oraz wtryskiwaczy
4.Wymiana filtrów
5. happy end.


Rozwiązanie jakie przyjęła honda może mieć zastosowanie do motocykli, które już mają nawinięte np. 10-20.000km gdzie cynk już pływa w zbiorniku lub został wyłapany przez filtry.

Motocykle które są nowe lub mają niewielki przebieg - płukanie jest bez sensu zupełnie....

Gdybym miał taki przypadek osobiście to przy wizycie w serwisie poprosiłbym o zrobienie tego dobrze a nie jak zaleca producent. Każdy mechanik będzie wiedział o co chodzi.
Ja mam przypadek mojej CRF gdzie mam obecnie zrobione 800km i juz syfy pływają. pierwszy przegląd robię na 1000km i będę najprawdopodobniej robił akcję.serwisową. Też się zastanawiam czy nie za wcześnie, ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie, że jeśli syf pojawi się ponownie by pojechać na ponowną akcję.
TOMADYNA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 falcon500 Akcje serwisowe 52 27.12.2021 11:51
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac Robin NAT - Warsztat 15 14.12.2020 19:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.