|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#20 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
Wczoraj namieszałem to dzisiaj znowu moge, moge ?
Zaczne jak zawsze - czyli nie znam sie na AT, ale ... W samochodach progresy montuje sie szerszym/miękkim w dół - zawsze. chodzi o to zeby element resorowany /np. most w 4x4/ pracował lekko np. na tarkach, a na dobiciu zaczyna łapać twardsza czesc. Ale ... i to juz moja prywatna teoria W moto jest jeden problem, a mianowicie to ze sprężyna jest w oleju który wolimy pozostawić w fazie ciekłej a nie piany. Dlatego rozważyłbym - to juz dla paranoików - założenie miękkim do góry co by w czasie szybkiej pracy sprężyna nie była trzepaczką do oleju. Dla zwolennikków "co fabryka kazała" twardym do góry. Ale pojechałem .... PS. Czy autora zdjęcia mógłbym poprosić o kopie w wiekszej rozdzielczość, wczoraj spędziełem kilka godzin szukając takiego zdjęcia a tu taki prezent
|
|
|
|