Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.01.2021, 12:00   #11
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał melon1968 Zobacz post
Masakra, mechanik wtryski czyścił? Ciekawe czym, wyciorem do butelek?Wiem że polski mechanik wszystko naprawi ale w serwisie na gwarancji takie rzeczy ?
Benzyniakowych wytysków nie robiłem ale np.dislowskich po otworkach nie można szczotką szorować.
Mechanik w ASO podłączał wtryskiwacze pod baterię 9V i pryskał do nich preparaty w sprayu typu egr cleaner, breake cleaner, itp. Wystukiwał syf z wtryskiwacza o blat stołu warsztatowego i wydmuchiwał sprężonym powietrzem.
Wiadomo że to rzeźba lecz w tamtym momencie zarówno mechanik, dealer i ja byliśmy zadowoleni, że wreszcie udało się znaleźć przyczynę nieprawidłowej pracy silnika. Wtryskiwacze i pompę i tak zakwalifikowano do wymiany na nowe. Chodziło o to aby była jakaś poprawa do czasu wymiany tych elementów no i żeby nie składać tego z tym syfem.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 falcon500 Akcje serwisowe 52 27.12.2021 11:51
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac Robin NAT - Warsztat 15 14.12.2020 19:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.