![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Orzesze
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 10 godz 31 min 28 s
|
![]()
matjas,
Wiesz co - to generalnie brzmiało jak za bardzo skręcone śruby gaźnika - przynajmniej było podobne do tego co kiedyś słyszałem jak było zbyt mało paliwa w mieszance, Tak jakbyś uderzył metalowym młotkiem w stalową konstrukcje, szarpnięcie i ten dzwięk niesie sie po konstrukcji, Napinacze oba wymieniłem na takie z silnika 600 ... są minimalnie różne - ale wedlug fiszek to jest ten sam napinacz. Ten komplet napinaczy w 600'tce dawał normalne wyniki. Na napinaczach z 650 podobna różnica - tylko stare łancuszki, Szynszyll jak masz jakiś pomysł to daj znać jutro ![]() Plan jest taki - i tak muszę ściągnąć główicę :/ ... czego nie chciałem robić - ale jedynie tak ocenie czy silnik się do czegoś nadaje. 1) sprawdzę jaka jest powierzchnia głowicy, jak "równa" to planowane (tylko po co planować głowice ?) 2) spróbuje jakoś zmierzyć jej wymiary, 3) sprawdzę ślizgi 4) złożyć "tymczasowo" na starej uszczelce - jeżeli różńica się zniweluje to OK |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wycieczka pomiędzy 25.3 a 10.4 | consigliero | Umawianie i propozycje wyjazdów | 9 | 22.03.2019 10:06 |
Wyciek płynu pomiędzy cylindrami i przy pompie | peter8700 | Układ chlodzenia | 3 | 25.04.2018 19:59 |
Jaka roznica pomiedzy rozmiarami kol RD04 a RD07 | Robertbed | Hamulce, kola, opony | 7 | 18.06.2008 10:19 |