Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.08.2009, 21:01   #11
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 2 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Babel Zobacz post
Czyli jak czujnik jest chłodzony paliwem to ma dużą rezystancję i to tak jakbyś kabelek miał odłaczony.
A jak się nagrzeje (to rezystancja spada) to tak jakbyś kabelek zwrał do masy i żarówka świeci - Kazmir mam rację
Dokładnie masz rację tylko dodać trzeba, że sam czujnik (ściślej jego jedno z dwóch wyprowadzeń) nie ma połączenia z masą. Natomiast jeden z przewodów jest masą.
Z tego wynika fakt, że kolejność podłączenia nie ma wpływu na pracę układu.

Ostatnio edytowane przez Kazmir : 23.08.2009 o 21:06
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kontrolka luzu Włóczykij Silnik, sprzęgło, skrzynia 15 18.05.2013 12:35
kontrolka rezerwy 07/07a Reinchardt Wszystko dla Afryki 40 08.08.2011 10:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.