![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Wątpię aby jakikolwie producent sprzedawał akumulatory litowe bez zabezpieczenia przed zbyt dużym prądem, temperaturą i napięciem.
W srodku też musi siedzieć układ ładowania co kontroluje napięcie na każdym ogniwie (litowca nie ładuje się jak pb dwoma kablami. Tam musi być opcja ładowania pojedynczych ogniw aby nie przeładować jakiegoś ogniwa gdy innej jest zbyt mocno rozładowane). Litowce to naprawdę nie są żarty i jakby akumulator nie spełniał 1000 norm bezpieczeństwa to często na ulicach mielibyśmy rajderów niczym ghost rider ![]() Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |