Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.12.2020, 12:11   #10
DanielRD07a
 
DanielRD07a's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: LZA
Posty: 111
Motocykl: RD07a
Przebieg: do uzg
DanielRD07a jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 18 godz 44 min 12 s
Domyślnie

Kilka filmów do porównania:

1. Oryginalna pompa
https://photos.app.goo.gl/66qX55hX48JnyBhm6

2. Oryginalna pompa + płytka R2D2
https://photos.app.goo.gl/BKNws5inNqZWKfth9

3. Pompa chińczyk, która ma fabrycznie wlutowaną diodę
https://photos.app.goo.gl/Ei3Tms2tCcf39Lmu6

Płytki od R2D2 nie należy stosować z chińską pompą, załatwiłem przez to dwie płytki Nie współpracują ze sobą.

Dla testu założyłem same styki od chińskiej do oryginalnej bez żadnego odiskrzania, ciekawi mnie ile taki zestaw pojeździ
DanielRD07a jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak napięcia na pompie paliwa janeksok Układ elektryczny i zapłonowy 2 30.12.2011 21:11
zmiana styków w pompie + montaż płytki sebol Uklad paliwowy i wydechowy 11 13.05.2010 13:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.