![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
To nie błąd logiczny , oczywiście że to akumulator swoją opornością wewnętrzną decyduje ile prądu będzie pobierał.
Zgadza się też że niektóre ładowarki mają tryb motocyklowy i tu można by przyjąć że prąd będzie ograniczany. Ale mi chodzi konkretnie o ładowarkę bez trybu motocyklowego np 10A. Oraz o pomiary rzeczywiste a nie wykresy reklamujące tryby pracy elektroniki. Czyli ktoś wziął miernik i zmierzył ile jest naprawdę. W urządzeniach z możliwością ręcznego ustawiania napięcia i prądu nie ma problemu , jak np w tym laboratoryjnym, ale w automacie żadnego wpływu nie mamy. Stąd proste pytanie czy ktoś to pomierzył?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |