![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 541
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s
|
![]()
Adagiio
Jakby nie patrzeć to co napisałeś później również dotyczy tej crfl ani to do napierdalania ani do jazdy na kołach, ba to nawet mocy nie ma ![]() A KTM podejrzewam jest dobrym zawodnikiem na większość terenów w naszym kraju, gdzie jest płasko i piaszczyście, moc robi co trzeba, a często jedna miejscówka od drugiej jest oddalona więc dojazdy nie męczą w porównaniu do 2t. 600km szutrami a czemu by nie? Chyba, że ma totalnie odmienna charakterystykę od Rki Hondy, bo tą jedzie się zajebiście taki temat, przy czym wciąż ma się ta lekkość w porównaniu z nowymi klocami. I tak brakuje ciekawych duali w klasie 500-600ccm, mamy za to dociążone osiołki, które były już w latach 90tych(xr250/400) co się dzieje po zmianie zawiasu w tych osłach można zobaczyć na filmach gdzie się ściągają, więc nie dziwmy się, że ludzie oczekują nieco większej lub chociaż podobnej mocy, zawiasu itp. Szukający duala raczej nie myślą o mega ciężkim górzystym terenie, choć się da. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zimówki dual sport | Roni92 | Hamulce, kola, opony | 7 | 30.09.2016 14:02 |
Nowe SHINKO dla dual sport | lukasz_vip | Hamulce, kola, opony | 5 | 15.07.2015 16:34 |
Opony Shinko 700 Series Dual Sport Tire | Dzinoafro | Hamulce, kola, opony | 4 | 30.05.2012 12:07 |