Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.11.2020, 17:57   #11
Neno
 
Neno's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Zambrów
Posty: 1,024
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 64321
Neno jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 15 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hamena Zobacz post
Witam żeby odbudować gęstość elektrolitu musi pojawić się około 16volt w ostatniej fazie ładowania, prawie żadna ładowarka automatyczna nie osiąga 16 volt. Zwykły prostownik transwormatorowy daje radę odbudować gęstość
Moja ma, dobija w okolice 16,2V. Nie mniej zdrowy akumulator przyjmuje mały prąd o takim napięciu przez kilka h, 4-8,czasem nawet 12 (mowa o napięciu pow. 16V, przy 16.2V następuje koniec procesu ładowania), a ten uszkodzony raptem może 1h. Pewnie właśnie gdyby to był prostownik, a nie ładowarka to może... może.
Być może uda mi się taki prostownik po tuningu pożyczyć i już dla zabawy i nauki pobawię się jeszcze swoim aku, z zakupem nowego zupełnie mi się nie spieszy.
Neno jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.